tisdag, juni 14, 2011

Intervju med MissEmilieA98

Japp! Jag lyckades fixa en intervju med en av stardolls mest kända svenska killar på stardoll, men som inte har en killmedoll! Här kommer intervjun:


Hur kommer det sig att du började med stardoll?
Jag hittade stardoll 2007, men jag liksom "dissade" stardoll då xD Sen blev jag medlem på riktigt 2009 för att jag älskar mode.
Har du någonsin funderat på att sluta?
Jaaaadå. Jag ska sluta om bara någon vecka bara, ska sluta över hela sommaren, kanske mera om jag nu har det bättre utan stardolll.
Du är ju en kille egentligen, vilket jag tycker är otroligt coolt. Har du bara fått positiva kommentarer för det, eller har du fått elaka kommentarer också?
Nä, inget negativt.
Kan du beskriva din stil (på stardoll) med tre ord?
Hm.. nyskapande, futuristisk och glitter!
Vem är din inspiration när det gäller stil och kläder?
Lady Gaga, helt klart. Hon är min idol!
Vem på stardoll tycker du har finast medoll och suite?
Jag. HAHA, gud vad självupptaget det lät..
Vilken är din favoritbutik på stardoll och irl?
På stardoll är min favoritbutik Limited Edition, och irl är det nog JC.
Om du fick ha någons medoll för en dag, vems skulle det vara?
Ingen aning, men säkert typ Keira-V bara för att hon har massa pengar och LE.
Om du hade chansen att få 10.000 starpoints bara sådär, skulle du ta den?
Haha, ja! Vem skulle inte?
Varför valde du just en tjejdocka istället för en killdocka?
För att jag är intresserad av tjejmode. 




Tack så mycket för intervjun, MissEmilieA98! Klicka HÄR för att komma till hans fina suite!



//Ellisen99



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något här så blir vi glada! ^^