söndag, juni 05, 2011

Lilli-Linn99 skriver

Hej alla! :)
Jag känner att jag måste styra upp vissa saker och ting. Ja, vi stardollkompisar har tagit en paus. Vi har utnämt några gästbloggare som lovade att blogga typ 3 gånger om dagen var. Det har inte riktigt blivit så. Jag känner att det är så mycket som händer på stardoll nu så att någon borde blogga om det. Jag vet inte vad ni tycker, men jag vill nog börja blogga igen.
Jag ska prata med de andra och höra vad de tycker. ^-^
Tack i alla fall till er gästbloggare, mycket trevligt att ni kunde ta över bloggen!

Lilli-Linn99

3 kommentarer:

  1. Förlååt att jag inte har bloggat, men jag har varit på klassresa och kom hem kl 5 imorse, jag hade inte tillgång till dator på hotellet och vi va nästan på liseberg hela tiden ändå :3

    SvaraRadera
  2. Ja! Jag som har längtat till att ni "Riktiga" Stardollkompisar skulle börja blogga, och nu ska ni entligen göra det! :)

    SvaraRadera
  3. Håller med Linn. Sorry, men ni har bloggat ganska dåligt..

    SvaraRadera

Skriv gärna något här så blir vi glada! ^^